Subject: Veebivormi edastus: Esita pöördumine > Komponendid
From: "Rahandusministeerium" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Fri, 2 May 2025 14:52:48 +0300

Sisestuse kuupäev R, 02/05/2025 - 14:52

Sisestaja: Anonüümne

Sisestatud veebivormi info:

Pealkiri
maksuresidentsuse tunnistus

Esitaja nimi
LINE SYSTEM OU

Eelistatud suhtluskanal
E-post

E-mail
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Küsimuse või ettepaneku sisu
We have registered the company LINE SYSTEM OU,
the founder being a non-resident,
Our clients, in order to pay for the services provided by us, from Romania 
and the Republic of Moldova, require a "CERTIFICATE OF NON-RESIDENCE FOR 
TAXES".

Can you help us please?

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.